Open dagen en audities 2020

Open dagen
In september begon een nieuw seizoen en we wilden iedereen van 2 tot 19 jaar laten zien en proeven wat de Jeugdtheaterschool Zuidoost te bieden heeft. De dag en het tijdstip van de proeflessen kwamen overeen met het lesschema. We vroegen vooral onze oud-leerlingen en degenen die zich hebben ingeschreven om te komen want zij  weten zelf hoe leuk het is en (her)kennen vast nieuwe sterren die graag elke week mee willen naar de lessen. Ook handig als papa en mama willen carpoolen!

Terwijl de kinderen de lessen volgden was er thee en koffie voor de ouders en was er gelegenheid om in gesprek te gaan met ons creatief team: de hoofddocenten Carmen en Wieke, Kayleigh van de ledenadministratie en onze gastvrouwen Withney, Nancy en Kira-Nerys. Het zijn allen “ervarings-deskundigen”, ooit waren zij zelf leerlingen. Onze directeur Irene Lips liep ook rond, mocht u geïnteresseerd zijn om een bijdrage aan de school te leveren. Dat kan op vele manieren.

Auditie dag zondag 13 september
De auditiedag is voor aankomende sterren tussen de 12 en 19 jaar oud die theater maken als droom hebben?  Ze kregen les in allerlei spel- en bewegingsvormen. Aan het einde van de dag wist jij waar je in uitblinkt en kon je je inschrijven voor één van de theaterklassen van JTSZO.

S-Opleidingsklas:
 heb je ervaring maar mis je nog skills om in een productiegroep te spelen en wil je daar graag naar toe werken: in de opleidingsklas gaan we daar mee aan de slag.
Productie vorig seizoen: All Rise

M-Theaterklas: Heb je genoeg ervaring en skills maar ben je nog niet klaar om mee te gaan in het maakproces van een productie, dan kun je in deze klas je mogelijkheden onderzoeken en uitproberen.
Productie vorig seizoen: 00:30

L-Theaterklas: Heb je ervaring, skills en talent in het maken van een theaterproductie dan hoor jij thuis in deze klas.
Productie vorig seizoen: Likes